Thursday, September 22, 2011

x de mood nk blogging since i got no story to tell already

hey, assalamualaikum (!) greetings to all of' 'em yang tengah baca my blog :)


hmmm, serious post title kat atas tu betul. #bukanshowoff ok? seriously and truly deep inside from my heart. dulu2 suka sangat blogging sebab ade je cerita nak dikongsikan bersama. but now? hmmmm, harapan la jepp. memang xde mood nak story morry langsung ><"

so, i'm so sorry ok. this blog might be dead. tapi jangan marah saya. sebab saya mmg sayang kat readers saya. cuma.... hmmm, : x speechless lately


xoxo ; Zuzu Kent. signing off foreva :'(

Friday, September 16, 2011

awesome day


click PLAY while reading this post



hye peeps. Sup's? gonna start my post tonite with cursing word. FFFUUCKK ADD MATHS yaww. i think i just screwed my add maths paper lahh satu ape pon aku study hari selasa malam masuk separuh je ok (!) so, agaknye markah aku pon separuhlah haraphnye. better daripada 'F' kan? hmm. asal lah susah sgt.


tu la banyak lagi ponteng skolah & tuition. sendiri buat sendiri tanggung la. betul x?


moving on, today is HAPPY 1 MALAYSIA DAY
so, holidaysss bebeyh. and yesterday i x g skolah. LOL. x pe sebab x blaja. haha. my school ade celebrate Penutupan Kemerdekaan and jamuan etc. so, brape kerat je pon my classmates yang datang. so, end up watching movie :) hehe. btw, tengok cerita Johnny English Reborn damnnn, lawaks oke. haha. thanks blanje zue tengok wayang ok. haha. kesian plak i tengok u. yelah, kenalah balas balik jasa i ayte? dulu zue yag blanje now it's your turn. now seri 0-0.

haihhh, boring plak. fyi, have a look at my second blog. i just update and gave it a new look baby imma shooo proud of mah self ya. check it out ok?

> THE AWESOME BLOG <


nunite. XOXO ; Zuzu Kent

Wednesday, September 14, 2011

everything just washed away by you :'/

السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
*jawab salam kat atas tu. x jawab dosa tau x? hehe






#playthis while reading :') Someone Like You by Adele



hmmm, boo ... what did i do wrong?
maybe it is true

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

keyh, done with the emo post. hmmm, sumpah xde mood nak blogging since i'm in my SPM trial mood "ON". hekhek. wish me luck evelibadi. ouh and yes now and currently it is 1:12 am. wehoo~~ can't sleep cuz tmrw is FUCKIN' ADD MATHS PAPER. haiihhh. #goshtbump more likely like #serammmnniiihhh. ouh yess btw this is my 6th paper and another 3 more paper but lama lagi my trial habis ouh cuz ade jamuan, sambutan penutupan kemerdekaan and etc. tengah2 nak trial la dorang nak buat event2 besar macam nie


anyhowww, saya teramat sedih kerana di abandon kan begitu sahaja oleh boo saya. alahai, kita still dalam bulan syawal nie so, no harssshhhh things should happen kan? kene lah bermaaf-maafan betol x? but instead? ape dah jadi nie boo? bukan kita dah janji nak together-gather till things get better ke? like me finishing my SPM first REMEMBER THAT? i've guess so not(!) ok, sorry sambung my post emo. can't help my self bhaiiii. hmmm. keyh, gonna start back studying my *worst nigthmare subject*. nunite peeps.

sorry for the bad grammar ><" flying hugs and kisses. xoxo
Zuzu Kent :D

Monday, September 5, 2011

I'M BUSY



WITH MY 
TRIAL'S SPM 2011 

WISH ME LUCK