Saturday, May 21, 2011

tolong saya PLEASE!!!

hye semua... haha, xyah nk dok hye sgt la kn sbb korang semua confirm tgh berdengkr sakan time mcm nie yelah, mne xnye... sekarang nie da almost pukul 2.30 pg and i'm still awake broo. watlek je. ouh well, actually i just edited my bloggy "comel dak? better hangpa semua ckp comel keyh, if x hangpa semua kena sembelit 30 hari..." haha, kejam gila aq weyh...

hmmm, nie cek nk habaq mai, cek zuzu nk mntak tolong sikit bole dak? anybody can't teach me how to add twitter status on header? I'M USING TEMPLATE DESIGNER but base code xml. hmm senang cita, template amik dr yummylloly.com. aq da try seibu puluh kali infinity tp x dpt2 gak ar... sedih gila kot. anybody boleh tolong dak? pls, comment this entri kepada sesiapa yg boleh tolong. tqsomuchie.

hmmm, kepada mereka yg request sruh aq uat tuto pasal mcm mne nk letak cute emoticons on entry... maybe later keyh, after my mid term exams over. for now just wait patiently. kan sabar tu separuh drpd iman ok, nk ckp sikit nie. can't wait for CITRAWARNA TOMORROW hope u guys do the best keyh juniors. kbai Xx

0 comment(s):

Post a Comment

Thanks for reading this post

Hye brader and sisto, cakap je ape nak!
Tapi ayat kasi elok sikit ok.