Friday, February 18, 2011

1 day = 24 hours? mane cukup!



ok, ok... sebelum pape baik i bg salam dulu ayte? assalamualaikum brotha and sistha! haha. jawab!!! x jawab sembelit doe! kehkehkeh... sajeje wat lawak kasar disini. k, besok officially baru aku nk gi skolah. so, watch out Samadian's "I'M COMING TO SCHOOL! jyeahh" *mood tengah dok bangge sikit sbb asyik dok ponteng ja!* ishishish. so, as usual tajuk nie memang ade kene mengena cuz i just want to say that as a secondary student my life memang x cukup time grrrr... i spend almost half of my day at school then go back home rest a bit then followed by tuition! *SPM LA KATAKAN :)* so yeahhh... mmg full bhai time table gua. so, nk update blog pon like jarang gila da sekarang nie

tahun nie seriously I FEEL i just increases my madness level! ++ stress yaww! haha. LOL. baru form 5 da stress macam ade anak satu team bola! ouh well, netball tournament is coming up and my school still x dpt carik combination for Under15 *dangg it!* TENSION LA! "Pn. Maha, where are u when we need u?" hurmmm btw, she's our ex netball coach and currently staying in Sabahhh! *gahhh! so, it up to us ("the seniors") to find the U15 combination! hahaha. and guess what? i main postion "WA" as in Wing Attack! *bangg it damn #@%!!@# hahahahah i sikit punya lama da x main position attackers then this year i main that postion! hahaha... who cool is that? ouh well, i always prayed the best for Samadian's team! hope to win it this yr! goshhh  


P / S : hehehe. errr, sorry la post nie agak panjang berjela sbb teringing nk post panjang2 hahaha! kk, nite y'all!



Wednesday, February 16, 2011

everything just it is....



hi, assalamualaikum! salam 1 malaysia peeps! x g skolah lg hehehe. lawak la. since bile u malas g skolah nie zue? ouh gosh! so, gonna story bout my boo. I LOVE U BITCHESS!  haha. friends untill when-when keyh. gtg. gonna update reallll soon and i should keep a promise this time


  blogwalking kejap then ki$$ ppls nuffs! u guys better do the same keyh!

Monday, February 14, 2011

I x SOMBONG keyh :)

well, hello earthlings. assalamualaikum. ape khabar? this is my 260th post yaww. fyi, i ditch school again today don't blame me k. sape sruh x jage kesihatan sendiri. harharhar. as u guys can see, i modofied  balik my blog. revet it back to the old one. LOL. easier doe nk edit *wink wink* then ckp pasal my tittle entry... asal macam tu eyh? 
kk nie la alkisahnya....
.
.
.
.
.


and i was like ouhhh gosshhh... sedih gila bila dilebelkan "SOMBONG" k tanak kawan ngan korang sume la mcm nie... *soob soob* anyway...

here is something something to the ppl out there enjoy :)

Friday, February 11, 2011

i'm on the phone!!

hello fella ppl!! Perghhh berhabuk bhai BLOG aq. Mmg x d nafikan. Eyh lupe lak... Assalamualaikum! Hihi *jawab! X jawab nnti kau kne sembelit esok! Bukan mlm nie, tp esok. Hahahaha. Ouh well, actually post nie just nk testing fon baru gua. Boleh ke x connect to blogger. Mmg boleh la citer dia... Weeehooo. So, this post a bit dull, takda gambaq comel2 na. K la, chiow. Mlm kang kalau gua rajin blog nie akan d update again k. Adios :)

Sunday, February 6, 2011

holidays da abis?



hey yaaaww bloggers. assalamualaikum! hehe. so, gamba kat atas memang xde motif actually... tapi just nak cakap... HE IS MY ONE AND ONLY BOYFIE… I U BEBY TTM! bhahaha... *sumpah high mood on. seriously no jokes! k, chiow brooss and brahss! see ya'll at school tomorrow Samadian's and make sure u guys hensem2 and lawo2 and the most important thing is tido cukup cuz pengetua will do her long speech again  goshhh. homework satu ape pon aku x buat LOL! mmg pelajar cemerlang aku nie weyyy! bubye CNY holidays -.-"

Saturday, February 5, 2011

extra fun :D


 heyyo peepo! gambar xde motif langsung but i gave it name "MY CIRCULAR LIFE". so, today is fun day. mood : currently is deeply in  with my boyfie. tehee. ok agak meluat sikit. dipersilakan muntah hahaha. well, today lepak KL. penat gila woo... haha sbb kehulu hilir without purpose. damnn it lame-oo doe. btw Zety, i had fun with u today. hahaha. eventho seriously boring nak mampus! hahaha... i'm gonna miss u even more la lepas nie! rase2 macam nak edit balik blog nie cuz it looks a bit lame! haha. anywayyyy... i miss u beby

Thursday, February 3, 2011

OMG it's CNY '11!


Happy Chinese New Year to all my leng lui & leng cai friends  teheee. hope you guys gonna have a blast one yaww. look at me... so in the CNY spirit doug! hehehe. don't i looked just adorable with a bunny ear on my head. haha... *puji diri sendiri LOL. 4 days of holiday just pass by like that! ouh great i'm so gonna regret for not studying. blame me! yess! agree... so, nak study ke? memang kalau ikut mood takan pernah datang la citer dia... but nanti2 da ade semangat i will and that's A PROMISE! kambate broo! 

well, nak makan! lapa lapa lapa! i rarely eat nowadays. x tau la asal! kene makan apeton or something -.-"

P/S: HAPPY SWEET 17 to my classmate partner Jenny Ng Li Sar

Wednesday, February 2, 2011

hello yaww! wasssupp assalamulaikum. obviously i'm still not asleep yet. hehe... well, mane taknye bangun semalam pon petang, around 5pm macam tu... *issshh anak dara ape nie weyh? at least i siap buat all the house work u know. ouh well... screw that. just nak cakap lately i feel like i don't fit in at school -____-" asal aaa? hurmmm, padahal da five years da dok menetap kat Samad tu... it's like my second home edi cuz i spend almost 9 hours there! nie mesti kes perangai aku la nie. fine laaa... weyh "KORANG" ! IF X PUAS HATI MEYH SINI BAK DATANG FACE 2 FACE KEYH? jangan dok gossip2 balakng aku doe... memang aku pantang! aku nak kurangkan dosa korang nie dengan face 2 face daripada ngumpat pasal aku blakang2 doh. x gentle la macam nie. papejela... yang penting bile korang da sedia datang la hadap aku keyh. aku x goyang sikit pon -.-" btw, edited my blog a bit ;D looked more cheerful and nice song also ayte? teheee

Tuesday, February 1, 2011

school hols is just the same with out u

put yaww hands up if this is shoooo terruuu!

i'm so gonna bored rite now. staying home then do house work. DAMNN effing tired-ing! hehehe. finally after almost eleven and half hour the rains stopped but still drizziling a bit here and there. but today HARI WILAYAH ... perghhh panas terik woo! semua dok jemur kain i tell u. anyway... i miss my boyfie sooo muchie yaw and my friends tooo