Saturday, December 18, 2010

rumah aku tukar cat? mane de.

haha, bukan rumah saya la yang tukar cat tp blog nie haaa...

assalamualaikum and hello peeps :) sihat x? as usual I'M NOT! eeekkk... well, x sihat pon still rajin gila nk edit blog bahai en? hahaha. well, almost nak siap da. baru je edit header, older+newer post button and footer ;'( it's a bit girlish sikit =="


CAKAP CANTIK CEPATT! if dak aq piat telinga hangpa sorang2... haha. 
mucung aku mahal tu. tehee. jgn dok kerekk la kau sorang je ade DSLR. aku pon ade braahh




cantikkk kn??? haha. ade aku kesah if uollss cakap x? hahaha. lulz


itu jela baru perubahan yang aku buat setakat niee... fuhh... teke brape lame aku buat tu semua? haha 3 jam taukkk~~ sebab semuanya x memuaskan hati pemandangan aku nie. aku nie kan memang byk songeh sikit... *sikit kerr? ntahhh laa. lulzz. ok la... kejap lagi aku update lagik laaa... sambung edit yaaww!

jom follow blog aku nie! hahaha. promote!

cekidaut ...


2 comments:

  1. sony alpha gak ke? sama laaa.. mind to visit my blog... ;) http://craigansibin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @C. M. Ansibin hihi... sony alpha mmg tetap dihati ♥

    ReplyDelete

Thanks for reading this post

Hye brader and sisto, cakap je ape nak!
Tapi ayat kasi elok sikit ok.