Thursday, December 23, 2010

i'm missing school like i'm a form5 student ><"

year 2010 inside 4 ADIL :)
image from someone facebook and yahhh that is me! (Y)

assalamualaikum and salam satu malaysia! haha... it's 4 pm and i'm wide awake... errrkkk... banyak eyebags! hishhhh... sumpah i miss my school a lot. ecehhh memang la sekarang cakap like this and like that cuz my holidays is doop! sumpah 2 bulan wasted like that je -.-"

the best day at school is the FIRST DAY OF SCHOOL and LAST DAY OF SCHOOL. the fun thing about school is if u ade events and have to use the whole day! kewwlll and plus if no perhimpunan! whooots! me loike tau... but seriously i miss fighting with the girls and boys at school. btw, next year no more playing la. no fun at all laaa. i'll be sitting for SPM next yr. so, wish me best of luck. harhar... mmg failed la addmaths! *jgn la mengalah awal sangat derr*

anywayyy... i still x buat any wishes yet for 2011. for sure byk lagi wish this year yang x settle2... haha nevermind. ade lagi 2 weeks less to settle kan... btw, today my sayang  amik his PMR result... ouh goshh! good luck laling  it sokay if u dapat result sikit je A's ok. i still  u :)


*flashbacks*


i still remember the day i nak gi amik result PMR... pergghhh feelingless langsung doe... bangun like around 10am cuz my mom was like, "Adikk!!! Wake up we gonna amik yr result PMR today!!!" and i was like, "Wahhhhaaaattttt?" da la tangah mamai. hihihi... then dress up pon mcm nak tanak je. pakai jeans, t-shirts and crocs! funaayy! sumpahhh... then x make up memang nampak pale habis la. sampai depan sekolah i da buat wish dalam kete awal2 cakap kat mak and abah that i only target 7A's that's all. haha... then my phone just won't stop ringing like hell (!) cuz my monkay sister sebok nak tau what i get for my result same as my bro... pergghhh. cousins skali -.-" annoying plak tetibe rase macam artis pon ade. weeekkk...

my mom malas nak naik atas pegi dewan with me. so, instead i have to menapak sendiri pergi amik.... my dad pon satu boleh plak park his car outside the schoolground. hisshhh.... then sampai2, saw alot of people cry-ing and gelak-ing, snap-ing picture and hug-ing banyak lah ing2... hahahaha. sampai2 je plak member da dok tnye, "Weyh zue kau dapat brape A?" and i macam blurr "Aku baruu sampai la" btw, arrrived at school around 12pm cuz i sebok nak online pagi to update status kat MYSPACE. lmfao! zaman dulu x reti lagi nak buat FACEBOOK la -___-" masuk dewan nampak the SKY's (fatin, kalia, hidayah) and rest of the schoolmates. xpayah nak dok carik meja amik slip kat mane. member aku ascot bawak g jumpe Pn. Lean (class teacher) bhai! hahah sebab semua eager nak tau result aku ape... pffttt. memang bengang la. ak tau asal macam tu? sebab kami 3jejarum batch '09 just love to compete with one another! aku memang target la aku dapat sikit je A sebab aku memang x study pong! online je kejenye... dulu myspace best tau x? hahaha.

then bile dapat result je i was like whaaatttt????

result saya ok, ORIGINAL!
haaa? nampak sendiri kan kat atas tu? hahah. yup. memang tu result aku. sorry la if korang xnmpk and if x cayer pegi la SMK SULTAN ABDUL SAMAD, PETALING JAYA, SELANGOR untuk kepastian yang sahih! hahaha.... aku serious nie! niat kat sini bukan nak menunjuk just nak cakap. instead of u guys STUDY HARD better la STUDY SMART ok! result trial x ok it doesn't mean xde harapan ok! so, kambateee! hahaha.

pergghhh flashbacks baik punya... k la chiow braaahhh! gonna get ready and waits for my sayang to call. byet!

2 comments:

Thanks for reading this post

Hye brader and sisto, cakap je ape nak!
Tapi ayat kasi elok sikit ok.