Saturday, October 2, 2010

still ade zaman adik, kakak, abg angkat?

Still ade lg la kot zaman tuh. haha. mmg pon! i'm still alive on this world cuz of them. they light up my world and make me believe that i can live to the fullest bebeyh. hurmm, it's fun having pet-sys and bro tho cuz u never know when u need other ppl to express your feeling. and that also why, i made twitter , facebook , myspace , formspring and blogger :D to express my feeling & meet new ppl yaww...

enough bout that. meet my adik angkat aq yg gedik. hihi :D

oke this is him----> M Hisyam M Hatta.
his 15 and gedik. haha. love u adik. act, x tau nk post ape. so, mengade-ngade nk post pasal budak nie. hihi.
his an athletic person like me tho. accept dye nie active olahrage la. bukan netball. then, sporting giler bapak.

if txt or lyn im dye on FB x bole rply lmbat sikit ouh. mule la tnye soalan byk. haha* that's all kot about him u guys need to know.

GooD LucK for PMR keyh dik. blaja rajin2 ok. dpt 8A ade hadiah kaka nk bg adik. just tggu jela. haha ;D












P/S : asal la aq post bnde alah nie? entala. so, spe yg xde tue mmg next time oke aq post psl korang. :D apep pon korang still dlm jantung hati aq. errrggghhhh... nite bloggers

P/S *extra : asal x angkat call zue nie apid? miss u duhh! ;'/

2 comments:

  1. heheh at last..leh gak komen kt entry die ek..seyes suke name zulaika tu..ckp kt adik abg ni pn nk wish gudluc PMR gak ek...

    ReplyDelete
  2. yup. ssh gak nk buat comment box nie. thanks suke nme zulaika :D. nnti zue kirim kn wish abg

    ReplyDelete

Thanks for reading this post

Hye brader and sisto, cakap je ape nak!
Tapi ayat kasi elok sikit ok.