Monday, September 27, 2010

i'm saying nigth





nite...
it's just another night :'/

nuffnagers ;D


what fish? ade RM 1.00 je? it so kay maybe i'm quite new in this kindda thing. yela, ade mmber ckp bnde nie bole jd side income weyh...
anyway nk ckp thanks too...
  • global_CPC
sbb bg iklan kt blog zuzu yg x seberape nie... hihi. kalau bole bg la lg oke? best2.

hurmmm, xdtg skola today cuz vbgun lmbat giler babik punyer. jyeahhh! bapak la. da byk ari kot aq ponteng. =,='
ape nk jadi nie cik zulaika oi. hurmm, biaselah bak kate org form 4 nie kn hooo-neyyhh moon yr. so, chill out je lebeyh. nnti da masuk form 5 trkejal trlebih-lebih la sbb sume yg blaja kt form 4 satu pon tarak masok otak! hehe... ok la. nk tdo la. lg pon zuzu x brape nk sehad la readers oi... hurmmm, main ujan x tntu pasal nie la jadi nye. haiishhh... nite ppl :D



i'm a bit late


HAPPY BIRTHDAY NAJWA!
sorry ar mat, lambat sikit post sbb aq bz edit blog aq ne. haha. jnji aq wish oke. semoga ko pnjang umo & dmurahkan rezeki ok? if ade luck nxt yr kite same2 dpt main selangor. haha. berangan jela aq nie*

and this is for u una...
HAPPY SWEET 15th DARLING...



gud luck for your PMR ok? jgn x study plak... haishh... risau tengok ko nie budak. suke lepak2 hahaha. PMR kacang je. bukan sbb i ckp nie sbb i dpt good result. i ckp nie sbb i da amik exam tue so, buat jela ape yg mampu. haha. 


Friday, September 24, 2010

annoying? u tell me


mengila babi is fun!  
bapak la poser my sister nie... same x our faces? of course la... hahaha... ;) love u sys. kjap lg jumpe oke? hihi

x pandai mcm korang ;)

like my new blog? jyeahhh... buad sndri tau x? penat ok carik code. pening kepala la weyh...

hurmm... if i x dtg skola more than 2 times consider budak JAHAT ke? -.-
jgn la mcm tue, bukannye sengaje tanak dtg... hye, hye shafiq da sihat. ouh so bz edit blog sampai lupe nk update bout him... HIS SICK! teuk la sakit dye this time dmam pening2 tau. kesian u aby. ;(

anyway. if u guys nk edit blog... just ask me oke. i will help u out. tp i didn't say i'm the one who get the code and ciplak the code oke? jgn salah paham k derr...

saturday sekolah!!! weee~~~ best sgt la tue... yela this week da 3 ari x g skola... *ecehh, bangge la tue. wakaka. bsk skola. then bsk jugak la ade ramai mmber yg buat open house.. *ishhh gemuk lg la aq nie ==' 

so far bru ade 3 org yg tnye aq idop aq tenteram ke x . plik giler kn? wajip la doe. asal yg 3 org tue sibok2 nk jage kain aq nie. plik btl la. gahhh. hurmmm, ari nie my sister dtg rumah. da la smlm mengila babi ngan mak aq webcam ngan dye kt UK! hahha jgn terpedaya wahai readers ku yg setia, UKAY PERDANA je bhai...

sorry la post ari nie agak boring and x interesting sbb mmg aq xde mood la. da la voice aq pon hilang entah kemane. :'/ sorry la kawan if aq x angkat call korang. bukannye ape takut korang sakit ati je x dgr suare aq yg sedap tue... bhahaha.... *prasan nokk!

weyh2 comment la ttg header aq tue or psl blog baru aq nie... smart x? hahaha.

k, chow

Wednesday, September 22, 2010

not so special

awwhhh! ♥ ♥ ♥
promise me u will never ever ever leave me all alone
good luck for your trials sayangss. mama doakn papa brjaye auww? ~,^

special post to all UPSR's PMR's SPM's candidates
GO-GO-GOOD LUCK GUYS *byk sgt nk list so, i make it short!

malas in ENGLISH IS WHAT? *haha. lol

this week da dua ari aq ponteng -,-" errrr... tension la guys. ishhh! then this saturday school plak.... mls la. da la byk mmber buad open house. maybe ajak my bro fitrie to drive me :D *bole kn? thanks bro! oke tomorrow must stayback cuz kne ajk dak form2 maen OLIMPIK MUDA (cooliou kn?) hurmm, a boring post so, spice it up with new song and here's the lyrics guyss (hv fun singing) :

My body rocks a rhythm
You beat my drum hard
I might just kick it kick it
You wanna lick it lick it
I love to stick it stick it
From London to LA
Yeah that's the ticket ticket
Come on and kiss it kiss it

I like the Gucci Gucci
I love the dollar bill
I love your pocket rocket
We live to shock it shock it
I like the way you smile
I might just bite your lip
I see you talking talking
Your hands are talking talking

I like that
I like that
I like that

I like your dirty mind
Mine's on it all the time
Oh let me shake it shake it
I'll polaroid it shake it
I'm a graffiti girl
I wanna spray it spray it
I like to throw the paint
You wanna throw the paint?

I'm locking not hip hopping
You lace me up right
Yous getting tricky tricky
You're getting sticky sticky
I like that 8-track
It takes me way back
I'd like to bite New York
Avec un knife and fork
My body rocks the rhythm
You beat my drum hard

I like that

Oh...
I love the money money
I'm dripping dripping gold
I like to disco baby
You wanna kiss now baby?

My body rocks the rhythm
You beat my drum hard
My body rock the rhythm
(Rocks the rhythm rocks the rhythm)
My body rocks the rhythm
You beat my drum hard
My body rocks the rhythm
(Rocks the rhythm rocks the rhythm)
I like that
I like that
I like that

My body rocks the rhythm
You beat my drum hard


xoxo : love u bebeyh

Sunday, September 19, 2010

told ya im gonna do it!


this is my two darling bebyh.. aww aww ~,~ i love u guys so damnn much oke... haha. time nie on the way nk blk dr umah azam la... train delay so, we camwhore-ing la... hahaha. hurm, as usual i'm gonna blog wht happend this week.

let start with wednesday cuz that is wht i promise right last tuesday :D wednesday g tgk citer STEP UP 3D *sumpah best gilerr doe. then meet chichi kt a&w. haha. first time kot blk awal kuar g pavi.err -,-" blk trus follow kakak g umah dye. yela esk kn (thursday) open house umah dye. then go buy stuff kat NSK, Selayang sampai 2 pg (: penat kot. *balik trus online kt lappy dye. thursday open house my sister. nothing much happend. dpt duet raye kot. then friday, g braye umah azam. best gak. last minute g umah iera plak sbb zack pon ade skali. dalame giler xjumpe si mamat kepeng tue. *rndu ko kot! gahhhh... penat da menaip nie. ish3. saturday SEPATUTNYE... g hang out kt pavi ngan mmber but x jd haha. mls la. buat ape g habis duet kn? so, lat minute ckp ngan chichi g umah azhar. best giler lahh! jumpe bdk2 lame blk. time zaman PRESIDENT DULU! hahaha... tp sume da buad haluan masing2. then lk awal giler. and today (sunday)... aq bgn lambat la gile punyerrr... penad kot. chichi call ajk g open house mmber dye kt pantai tp mls. lg pon ayah ajk g jumpe pakcik kt tmn tasik perdana && sampai skrng satu haprak school things aq x siap lagik! alamak! oral english txt pon blum prepare.


I'M SO DEAD MEAT LA! -__-"


ok. now let me show yah the fun!



2 days of beraye :D * da pandai gune adobe cikit2 hehe.

Wednesday, September 15, 2010

i need a new one anyway


ouh beby come to mummy! i need u ryte now la...
i really need a new phone. my old one is killing me. gahhh -,-"

______________________________________________________________


ze weekend was spend blissfully! NOT! haha. lpk with my sister n her husband. damn awesome giler kot. hurmm... tgk wayang at PAVILLION, KL citer RESIDENT EVIL : THE AFTERLIFE. sumpah best weyhh... rugi pade sesiape yg blom tgk lagik. hehehe.

hurmmm... i'm totally bored ryte now ^.^" x tau nk buat ape... so, i've decided to list out plan starting tommorow :D

here we go :
  1. wednesday - hang out with shafiq, chichi, and sha. planning to watch STEP UP in 3D. then lpk n mkn2 untill 5 pm. haha. any changes and story i will update oke? get back home then my sis amik g lpk rumah dye :D
  2. thursday - my sis buat open house besar2an. jemputlah datang.
  3. friday - gi braye rumah azam. chichi ajak then shafiq txt so, kne la pegi
  4. saturday - lpking with my babies and darlingss... ouh how i miss yahh guysss
  5. sunday - rest and get my school things ready... then probably update a post bout wht act happened. THE END

nite and tooddles. XOXO


Thursday, September 9, 2010

yeay yeay! still in KL -,-"

รεlﻪოﻪէ ﻪгﻨ гﻪկﻪ ﻪժﻨlfﻨէгﻨ ოﻪﻪF չﻪհﻨг & ъﻪէﻨռ


tommorow raye la babe. jyeaah! happy giler but sad also at the same time cuz diz year raye in KL ==" ERRR... all my cousin pon said the same thing. wish my grandmother was here. semoga ALLAH mencucuri rohmu wahai nenek ku ;( *rindu opah sgt2 la... wuaaa

hurmm... i almost break upwith him MR. S
bile break up je, every body started to asked me why? when? and so on.. grrr -,-"
asal u guys all suke jd paparazzi eyh? best ke?
i need time to think about this relationship la.
plss capital 'S' i need u but errr.... IT'S COMPLICATED rite now!
u need to understand me ok?

time for bebruke now. adios amigos.

Tuesday, September 7, 2010

i can hear the 'KABOOM'


special post to all muslim's in the world. SELAMAT HARI RAYA ppl. MAAF ZAHIR serta BATIN oke? jgn simpan2 auww... zero zero la brader. zue tau zue nie mmg jahat tahun nie. so maaf kn eyh? bole kn?
sempena hari mulia yang bakal menjelma nie, i'm here to post to tell u all "SUPER DUPER EXTRA CAREFUL" ok? klu maen mercun papan tu ajak la aq skali haha... x la. *kidding.

pesanan penaja : kepada mereka yang menduduki peperiksaan awam iaitu PMR & SPM.. jgn la korang nk mengade-ngade enjoy sangat raye tahun nie. nxt yr kan ade... nnti korang enjoy la. tahun kene la study hard cikid ;) GOOD LUCK ok.

last off all have fun on your HOLIDAYS & AIDILFITRI!







ouh what a dreamy wedding picture shots (:







keep wishing till 9 yrs later...

all good called it nude?


i ♥ u Chichi...

damnn it so long already i never blog yeahh... sorry readers. it's juz been such a hectic week wooo. for sure i don't really visit my blog lately (T.T) *hah emo time. hurmmm... ok let start story mory now...

last week my school celebrate penutupan hari kemerdekaan & tadarus al-Quran. so been bz with the girls from PPI. act i menyibuk only la. haha. btw, PPI stands for Persatuan Pelajar Islam. sekolah korang ade? xde? haha. LOSER la... any how... they been selling goodies for hari raya thang *not so interested to know. good jobs guys (:

ouh how i miss my last last weekends. it was awesome bebeyh. hanging out with my dearest one. and of course my darlingss... chichi and iera. well celebrate luqman b'day of course plus meet new friends && boyfie... hahaha. wink wink =^^= bad gurl nowadays.
then last saturday hang out with my pet bro, ABG ARAI. went shopping and shisha. damn fun weyh. rugi la spe xde. then on sunday went to MidV to pierce my tongue but then xjd cuz plan with chichi buad after she finishes her SPM trials. gud luck sis!!! ok. buad kt klang the piercing thang cuz sane much more like 3x cheaper. so yeahh... look out for my tongue guys...

yesterday went berbuke with Najwa Ridzuan , Fatin Nabilah , Fadhil Rushdan , Azimuddin , Nurul Fadhilah , Ariff Zamri and my greatest buddy on earth Nurul Ain . i miss u so much babe. hurmm... my life went a little bit crazy since u left me in Samad all alone... *crying mode ppl. over all best giler la lepak buke same2 nagn diorang semua smalam. gelak sampai guling2 kot... Fadhil ouh Fadhil... next time ko jgn buad lawak bodo mcm tue lg da ok? hahaha.

so far that's all i can remember. if i ingt i post ok readers?? adios amigos